🌞خــــؤرشــــــیـــــدِ مــــــن 🌞

اتاقکِ ذهن خیالی ام
🌞خــــؤرشــــــیـــــدِ مــــــن 🌞

حـــرفـــــایــــــ ڪـــــه
از دل💔 تـــــــراؤشــــ مــــی ڪنـــــد
تـــــــا از مــــــنـــــطــــق!

آخرین مطالب
پربیننده ترین مطالب
نویسندگان

عاشق کُشان

سه شنبه, ۱۵ مرداد ۱۳۹۸، ۰۷:۲۹ ق.ظ

 

مرا انداخت پشت گوش،
 
مثل پیچ موهایش

 مگر عاشق کُشان دارند از این تبعید بالاتر؟
#ناشناس

نظرات  (۸)

:((.....

پاسخ:
❤❤❤😘 عزیزم 

😍😍😍😘😘❤

سلام:) 

از دیروزکه فالوت کردم فرصت نشدبیام بگم از آشناییت خوشبختم:)

الانم پست غمگین بود حواسم پرت شد😳

خلاصه از آشناییت خوشحالم😍

پاسخ:
سلام محیا جاان 
خوبی 
قربونت عزیزم منکه خیلی خوشحال ترم 😍😍😍
 و خیلی خوشحال تر تر میشم بیشتر آشنا بشویم 😀

:(

پاسخ:
😘😘 ❤

ممنون عزیزم خوبم😍

باکمال میل😍

آشناترترتر میشیم اصلا دوست صمیمی میشیم😉

من کلی دوست خوب پیدا کردم توبیان

وکلاً ازمعاشرت وگسترش این دامنه دوستی لذت میبرم😍

تودرباره من وبم یه کوچولو ازخودم نوشتم

اممم چی بگم دیگه؟😅

۲۴سالمه از نظر تحصیلاتمم مهندسکی هستم 😅دو ساله فارغ التحصیل شدم 

درحال حاضر بیکار😅

واهل جنوبم:) 

 

 

پاسخ:
چه خووب عزیزم اهل جنوبم هستی که  میگم دختر خون گرمی هستی 😍😍 جالبه منم تقریبا هم وضعیت خودت هستم 😀❤❤ منتظر نتیجه ارشدم هستم 
بسیار خوشحال تر تر شدم 😂😂

یاد این مولودی حاج محمود کریمی افتادم:

مگر در آسمان داریم از خورشید بالاتر

مگر اهل یقین دارند از تردید بالاتر

 

مرا انداخت پشت گوش مثل پیچ موهایش

مگر عاشق کشان دارند از این تبعید بالاتر

پاسخ:
آره مداحی حاج محمود
فقط نمیدونم شاعرش دقیقا کیه 😇

عزیزم لطف داری😍😍

عههه پس منتظر نتیجه ارشدی ،چه خوب که ارشد شرکت کردی 

انشاالله نتیجه دلخواهتو بگیری😍❤

منم تصمیم گرفتم انشاالله امسال بخونم براکنکور ارشد😁

 

پاسخ:
فدات برم 😁😍
منم درست و حسابی نخوندم 😁 ولی ببینیم خدا چی صلاح میدونه شاید دوباره سال بعد بدم 💁 
انشالله توام موفق بشیییی 😘😘

انشاالله هرچی صلاحه بشه برادوتامون😉

قربانت مرررسی😘😍ایشاالله ایشاالله😁😅

پاسخ:
😘خانوم گل 🌸🌸
  • علیــ ـرضا
  • aaliiiiiiiii

    پاسخ:
    مچکرمم 🌸🌸

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی