🌞خــــؤرشــــــیـــــدِ مــــــن 🌞

اتاقکِ ذهن خیالی ام
🌞خــــؤرشــــــیـــــدِ مــــــن 🌞

حـــرفـــــایــــــ ڪـــــه
از دل💔 تـــــــراؤشــــ مــــی ڪنـــــد
تـــــــا از مــــــنـــــطــــق!

آخرین مطالب
پربیننده ترین مطالب
نویسندگان

معتاد لایک و کامنت ؟؟؟

جمعه, ۲۴ آبان ۱۳۹۸، ۱۲:۴۷ ب.ظ

 

سلام خدمت همه بلاگرای خوش ذوق بیان

 

راستش یه موضوعی رو چند وقته میخوام بگم سوتفاهم حل بشه

صاف میرم سر اصل مطلب :)

میدونید بچه ها ساز و کار بیانم مثل شبکه های اجتماعی دیگه شده بر اساس تعداد فالوور و لایک و کامنت ... البته این مسئله به خودی خود مشکلی ای نداره اما خوب این فضا هم کم کم داره شبیه همون شبکه ها میشه.

چیزی که ازش خیلی بیزارم

همیشه برام سوال بوده تو فضای مجازی برای اینکه یه پستی  که اشتراک میذارم که خونده بشه باید برم ماه هاا فعالیت کنم تو صفحات دیگه و حتی پست های کم ارزش و چیزیایی ک باهاش هیچ اینتراشکنی ندارم (منظور تعامل ندارم و سلیقه ام نیست ) ولی باید لایک و نظر بذارم تا طبق سنت عوض به در که خیلی تو جامعه رشد پیدا کرده طرف تشریف فرما بشن رو پست ما نظری لایکی عنایت فرمایند !!! که اگر غیر این صورت باشه پست شما اصلا دیده نمیشه و کسی زحمت نمیکشه اون رو بخونه!

اینکه  میگم جامعه عوض به دری واقعا منظورم همین جغرافیا و ایران خودمونه چیزی که شاید تو کشورای دیگه اصلا مطرح نباشه .متوجه شدم اونا احساسات شونو مستقیم و رک بیان می کنند اگه غذایی رو دوست ندارن میتونن مستقیم به دوستشون بگن و سر تعارف زیاد مجبور نیستن  اونو بخورن. میدونید حس می کنم اینم برمیگرده به همون قضیه رودربایستی داشتن ایرانیا نسبت بهم و....بگذریم

دقیقا یاد مهمونی های سال نو یا کادو های تولد و....میافتم .چیزیایی که مصداق بارز عوض و بدری رو نشون میدن

 

_خواهش میکنم اول شما بیاید منزل ما هفته بعد دیگه نوبت  ماست که بیایم خونه شما

 

+خانم این باجناقم اینا مارو دعوت کردن خونشون خورشت گذاشتن جلومون نمیخواد مرغ بار بذاری همون خورشتو بپز

 

×وای مامان زهرا برای تولدم دو ماه پیش کادو در حد پنجاه تومن خرج کرد منم همون اندازه باید بخرمممما بیشتر بخرم پررو میشه

 

جالبه حتی محبتامون نسبت به هم حساب و کتابی شده با خطکش افتادیم به جونش فارغ ازینکه که بابا عشق ومحبت و حس دوستی و رفاقت  اندازه پذیر نیستن ! اینا چیزای مادی نیستن که براشون نرخ تعیین کنیم .

چرا حس میکنیم که اگه برای همدیگه محبت و علاقه به اشتراک بذاریم کار بدون نتیجه ای کردیم و داریم ضرر میکنیم ؟

چرا فک میکنیم برای گفتن دوستت دارم باید منتظر باشیم ببینیم طرف چقدر برای ما مایه گذاشته تا ماهم براش همون اندازه احساسات به خرج بدیم ؟؟

چرا فکر نمیکنیم شاید اون طرف شخصیتش با ما فرق داره ...شاید حس و حالش یجوری دیگه باشه شاید بلد نباشه بروز بده  اونوقت ما باید بخاطر اینکه اون قدمی ک ما میخواستیم برامون برنداشته اون فرد رو از محبتمون محروم کنیم؟؟

و چراهای دیگع. که تو ذهنمه ....

 

حالا برگردیم به همین جریان لایکا و کامنتا

راستش سر همین که با این قضیه مشکل داشتم  مثلا تو اینستاگرام به عنوان یه شبکه اجتماعی که خیلیا این روزا درش فعالیت دارن و حتی ازش کسب درآمد میکنند, منم مثل خیلی از آدما اکانت درست کردم شروع به فعالیت کردم

در بدو شروع کار متوجه خیلی چیزا نمیشدم راستش اوایلش سخت کنار میومدم برای اینکه فلان  پستمو بخونن باید کلی زحمت بکشم

باید متن خوشگلمو که کلی براش ذوق داشتم  کوتاهش میکردم تا ملت زحمت بکشند اونو یه نگاه بندازن تازه اگه خیلی لطف داشتن راجع خود متن نظر بدن نه بخاطر جذابیتای ظاهری پست !

اخه یه متن ادبی خوشگل وقتی یه خطی یا دو خطی بشه چیزی ازش میمونه ؟

یاد یکی از شاخای مجازی افتادم که اکثرا اوقات پست میذاشت برای اینکه فضارو پر کرده باشه زیر عکساش یه جمله نیم خطی مینوشت (من نابم ) ما نابیم ) همه چیم نابه :) !!!! واقعا به کجا داره میره جامعه مون ؟

یا اینکه باید عکس جذاب بذارم تازه همونم که عکسای خودت باشه بیشتر دیده میشه تا عکس یه منظره

واقعا برام سخت بود این مسائل....

حالا با این شرایط  مخاطب حرفای من اگه اهل دل بود خودش بی منت حرفامو میخوند و برام نظر میذاشت یا حتی لایک میکرد منم انتظار خاصی نداشتم از کسی که بی جهت منو حمایت کنه که!  دوست داشتم نظری نذارن ولی چیزی برام بنویسن که بفهمم از ته دل بوده و کاملا رک بیان کرده .

خلاصه اوایل ورودم به اینستاگرام خیلی طول کشید تا بفهمم. اینجام پای سیاست عوض به دری و منفعت طلبی وسطه

این بود که سعی کردم منم این قانون نا نوشته رو اجرا کنم

یه مدت همین منوال پیش رفت راستش برام خیلی مصنوعی بود این نظرا و لایکا

دیگه بهم لذت نمیداد که از متنام بزنم کوتاهشون کنم عکسای جذاب بی ربط بذارم بلکه مخاطب بپسنده و ...

بخاطر همین دوسال طول نکشید که گذاشتمش کنار!

گفتم من باید برم تو فضایی که به نوشتن و خوندن اهمیت میدن به ادبیات و شعر اهمیت میدن جایی که نقدم میکنند و باعث رشدم میشن جایی که با اینکه مجازیه ولی ادماش واقعی ن نظراتشون واقعیه از روی جبران نیست !

ولی ای دل غافل ک اینجام همین سیستم برقراره :(

البته که دوستان اندکی پیدا کردم که معرفت دارن به اندازه دریا ..ولی چه کنم  من با این سیستم محبت مصنوعی و مدت دار مشکل دارم

بخااطر همینه که شاید مرتب نمیام سر بزنم رو مطالب و نظر بذارم. چون شاید همیشه اونقدر وقتم و حال دلم برای پستای قشنگتون برقرار نباشه و الکی از رو رودربایستی نمیام که مثلا سریع لایک و نظر بذارم براتون :)

با این حال همین جا ازتون عذرخواهی میکتم که این رو بنا بر بی ادبی یا بی معرفتی نذارید باور کنید به موقعش همه وبلاگارو سر میزنم  پست ها رو میخونم و دنبالتون میکنم.

خیلی پرحرفی کردم...

نمیدوم چقدر موافقید باهام

 

#معصومه تمنا

 

 

 

 

نظرات  (۱۹)

  • ** گُلشید **
  • سلام معصومه جان

    اوهوم همه ی حرفات درست بود

    واقعا لایک داری معصومه جون

     

    یا مثلا طرف میره تند تند وبلاگارو فالو میکنه که تعداد فالوراش بره بالا

    وبلاگایی که نمیخونه اکثرشونو

    واقعا درک نمیکنم؟

     

    البته هنوز بلاگرای واقعی زیادن اینجا اگه اونایی که جو اینستا رو دارن وارد اینجا میکنن اجازه بدن همچنان بیان خوب خواهد بود.

    پاسخ:
    سلام عزیزجانم خوبی گلشید جان
    دقیقا خیلیارو دیدم نخونده برام نظر گذاشتن که منم متقابلا جبران کنم براشون :/
    اره اگه اجازه بدن جو اینجا برای ماها بمونه :/
    مرسی ااز حضور گرم همیشگیت معرفت شوما بهمون ثابت شدست 😘😍😍😁

    کاملاََ حق با شماست و کاریشم نمیشه کرد البته...

    من خودمم 2-3 روز اول وبلاگم دنبال فالوور بودم ولی دیگه بیخیالش شدم

    راستش بارِ اولی بود که ازین کارا می‌کردم! کلاََ مدل من اینجوری نیست (: خوب یا بدش رو نمیدونم

    میگن انسان اجتماعیه و اینم جزئی از رفتار اجتماعیه

    ولی حس خوبی ازین لایکا یا رفت و آمدها و کادو دادن‌ها نمی‌گیرم

    رفتار اجتماعی باید از ته دل و وجود اشخاص باشه، اصلاََ خاصیتش همینه

    این رفتارهای مصنوعیِ اجتماعی بیشتر منفعت طلبی و به رخ کشیدن به‌نظرم می‌رسن

    پاسخ:
    سلام مرسی از توجه تون 🌿🌿
    موافقم
    میدونید این مشکل فقط تو مجازی نیست تو جامعه ما هم جریان داره
    محبتای مصنوعی و تعارف های الکیه ....

    البته از وقتی که یادم میاد این چیزا بوده حتی قبل اینستاگرامم فضای تبادل لینک توی بلاگ‌های فارسی خیلی داغ بود، لینک باکس‌ها، تبادل‌ها و...

  • سمیرا شیری
  • جانا سخن از زبان ما می‌گویی :)

    یه چیزی بگم معصومه خانوم، منم مثل شما بدو ورودم به این محیط حواسم بود که اینجا برام شبیه فضاهای دیگه نشه، به شدت بیزارم از این جوی که همه گیر شده متاسفانه. خیلی سخت تونستم حتی با این فضا یه کم کنار بیام و تو این یه ساله مدام شل‌کن، سفت کن برا خودم درآوردم چندین بار هم خواستم دارالمجانین رو بترکونم. توسط یه سری آدمایی که نمیدونم اسمشون رو چی بذارم اذیت شدم، قضاوت بی‌جا در موردم خیلی زیاد بود، به قول تو دوست نداشتم برای دیده شدن الکی کامنت بذارم، هر جا کامنت گذاشتم واقعا دلی بوده که اون متن ذهنم رو به جوش و خروش درآورده و دوست داشتم چیزی بنویسم. اینارو گفتم که بهت بگم عزیزم نوشتن خوش به تنهایی یه عالم فوق‌العادست که برای دیوونش فرقی نمی‌کنه دیده بشه یا نشه. گرچه دوست داره بازخوردهارو بشنوه اما خودش حالش خوبه چون کلمات و واژگان براش انقدر مفهوم دارن که باهاشون زندگی کنه. بنابراین دوست عزیز شما هم اگه عاشق نوشتنی، بنویس و نگران هیچی نباش، حتی اگه مثله خود من هیچ هدف مشخصی از نوشتن نداشته باشی. چرا که ؛ 

    تو پای به راه در نه و هیچ مپرس

    خود راه بگویدت که چون باید رفت :) 

     

    پاسخ:
    سلام سمیرا جان مرسی از توجهت
    خوشحالم هم نظریم 😍🌸
    راست میگی ماها با نوشتن خالی میشیم برامون کافیه که فقط بنویسیم  😄ولی سمیرا میدونی من بعضی وقتا انقدر از بعضی نوشته ها ذوق زده میشم که دوست دارم سریع به بقیه انتقال حس بدم ولی انگار همه مث ماها فکر نمیکنند به قول تو باید معرفتی و دلی جلو بریم و انتظار خاصی از بقیه نداشته باشیم 👌

    منم از این رودربایستی داشتنا و این چیزا متنفرم

    ولی بیان فضای قشنگی داره

    شاید یکم اینجوری باشه ولی خب میشه باهاش کنار اومد

     

    پاسخ:
    سلام به شما
    مرسی از حضورتون 🌿
    بله بیان قطعا فضای مناسبی بوده منم رد نمیکنم ولی میترسم کم کم به اون سمتا بره هرچند که مطمئنم اینجا کاربر فهیم زیاد داره👌

    سلام عزیزم 

    شاید این مست اولین پست طولانی بود که کانل خواندم و بابا تک تک خط هاش همزاد پنداری میکردم .....

    ولی چه میشه کرد از اول که به دنیا اومدیم  با این انتظار های و توقع یا به قول مامان چشم و هم چشمی ها  روبه رو شدیم و بزرگ شدیم .....

    حتی اگر خودمون نمی خواستم  نا خواسته تحت این جور توقع ها  قرار گرفتیم ....نمونه تولد دختر خاله  که مثل خواهرم خواستم یه کادو  درست و حسابی براش بگیرم مامان و  بابا گفتن نه چرا چون امسال من تولد نگرفتم و اونا برام کادو نفرستادن 😳

    بنظرت وقتی  یکی تا ۲۰ الی ۲۴ سالگی این جوری  بزرگ میشه بعدش میتونه خیلی راحت خوش عوض کنه ....

    من خوشبختانه اینستا ندارم.  و درگیر این جور حرف ها نشدم.....

    ولی خب حقیقتش بخوایی این روزا همه  توقع هاشون بالا من خودم گاهی وقت ها واقعا توقع میره بالا.....الخصوص از دوستان که همیشه پستدهامون  دنبال میکنند .

    ولی خب من حقیقتا ۹۹٪ وبلاگ ها رو بخاطر دوستی با اونا یا بخاطر پیت هاشون دنبال میکنم .

    پاسخ:
    سلام نیلوی عزیزم
    مرسی توجه کردی به پستم 😍🌸
    دقیقا این یه مسئله فرهنگی تو جامعه شده یجورایی همه گیر
    در مورد کادوی تولد دختر خالت هم میتوتم درک کنم چقدر ذوق داشتی کادو بخری ولی با حرفای بقیه مثل بادکنک خالی شدی:(
    بعضی وقتا این عوض به در بازیا دنیا رو خشن تر میکنه
    و اینکه خیلی خوبه که خودت اینجور راهی رو طی نکردی و از روی توجه به دوستات سر زدی 👌🌸
  • ** گُلشید **
  • خوبم شکر

    خودت خوبی؟

     

    قربون شما، با معرفتی از خودتونه😍😊

    پاسخ:
    منم به خوبی خودت عزیزجان 🌸😘
    زنده باشی گلی 😍🌿

    سلام عزیزم 😍😘

    خوبی؟

    درمورد اینستا که کاملا. باهات موافقم

    اتفاقا تو یه وبلاگ دیگه هم حرفش پیش اومد وگفتم من وبلاگو به اینستا ترجیح میدن که پرسیدن چرا؟

    منم کلی ازاین تفاوتا براشون توضیح دادم

    حس من به وبلاگ وبیاان خوبه

    ولی خب خودمم منتظر همچین اتفاقی که یه روزی دیگه هیچکس یه کامنتم نذاره هستم😂

    درواقع من عمده فعالیتم تووبلاگ دیگرانه

    تواین ۴ماهی که اومدم ۴۲تا پست فقط منتشر کردم که اونم یه سریاشو کامنتارو میبستم

    وعمده فعالیتم وبلاگ بقیس چون این حس معاشرتو دوست دارم

    وخودمم فکر میکنم اگه یه مدت طولانی سر نزنم وکامنت نذارم بعد پست بزنم خیلی توجهی نمیشه

    ولی حق میدم. وبنظرم طبیعیه

    آدم همونجور که توقع توجه داره دیگرانم همین حسو دارن:))

    همونطور که وقت میذارن وحمایت میکنن انتظار حمایت ووقت گذاشتن دارن

    بنظرم بهترین کاراینه آدم واقعا وبلاگایی که دوست داره رو دنبال کنه:)

    وهمونجور که براش وقت میذارن براشون وقت بذاره وحمایتشون کنه یه رابطه ومعاشرت سالم ودوطرفه :)

    اینجوری دوستی عمیقترم شکل میگیره:)

    من حتی یه سری از دوستانو دنبال میکنم کامنتم میذارم که اصلا دنبالمم نمیکنن:)))

    چون دوست دارم بخونمشون وحمایتشون کنم :)


    درنهایت بنظرم نوشتن حالتو خوب میکنه بنویس مخاطب خودتو پیدا میکنی به این چیزا فکر نکن😍😘


     

     

    پاسخ:
    سلام محیا خانوم گل و پرانرژی😍
    مرسی که توجه کردی به حرفام 🌸🌸
    اره میدونم و شناختمت که شخصیتت قشنگت اینه به دوستات سر بزنی و تا جایی که من دیدم خیلی پرانرژی پر از ذوق براشون نظر میذاری و این یه اخلاق خاص خودته و از معرفتت میاد عزیزم 😘😍
    ولی میدونی ای کاش. بقیه هم اینجوری دلی کار کنند و نسیه و نرخی با ادم حساب نکنند
    چشم من حرفامو مینوسیم 😘
    ولی خواستم یه نقدی نوشته باشم راجب این فرهنگ و دلم میخاد اینجا ازین چیزا خبری نباشه محیا جون 👌😅

    سلام

    به قول مولوی:

    از دوست به یادگار دردی دارم

    کآن درد را به هزار درمان ندهم

    هزار کامنت و لایک بی تفاوت، بی هدف و بدون خواندن ارزشی به اندازه  به اندازه یک سخن خوبی که برای یک نفر - حتی یک نفر- مفید باشد ندارد.

    زیاد نوشتن مهم نیست درست نوشتن مهم است، شاید سخن ما در این روزگار مشتری نداشته باشد ولی اگر درست باشد بالاخره دست یکی را می گیرد حتی پس از سال ها. دیوان حافظ یک جلد است ولی ماندگار.

    به نظرم هم خوب بنویسیم و هم حرف خوبی بزنیم. و این کافی است

    متن خوبی بود، نگاهی متفاوت به موضوع داشتید. استفاده کردم. برایتان آرزوی توفیق دارم.

     

    پاسخ:
    سلام به شما
    وقتتون بخیر🌿🌿
    مرسی همچنین برای شما
    بله سخن شما صحیح حتی اگر این مطالب یک نفر را هم به فکر فرو ببره کافیه
    ولی من صحبتم در مورد یه فرهنگ غلط جاافتاده بین مردممون هست چیزی که تو سایر مسائل فراگیره و ای کاش تغییر پیدا کنه

    من سرم شلوغه و نمیتونم خیلی کامنت بذارم و اکثر کامنتهام این روزها کوتاه هستن 

    پاسخ:
    :))
    سلام متوجه منظورتون نشدم
    ولی ممنون از حضورتون 🌿

    بحثون سر این بود که کامتنهامون خیلی کوتاه و بی ( کم ) محتوا و سرد هست و من میگم که خیلی وقت ندارم برای همین کامنتهام خیلی شاید اونقدرها محتوا نداشته باشه

    پاسخ:
    شما یبار دیگه متن منو بخونید متوجه منظور حرفام میشید
    من بحثم سر کامنت کوتاه نبوداا 😁

    عزیزم لطف داری😍😘

    انشاالله اینجا به اون سمت نره:)

    و اینجا به اون حسی  که  میخوای برسی 😘😍❤

  • علی کشاورز
  • سلام

    این پست ، از دل من برادشتی گذاشتی اینجا؟

    چرا پست دل دیگران رو می دزدی؟ :)

    فقط میتونم بگم خیلی خوب اومدی.... :)

    پاسخ:
    سلام 
    😔😁 دلتون چرا هیچ وقت اقدام به نوشتن نکرد 
    مرسی خوشحالم هم نظر بودیم 🌿🌿👌

    سلام

    توقع داشتن از دیگری و حس خوب دیده شدن،همیشه و همه‌جا بوده و هست و خواهد بود و محدود به دنیای مجازی و ارتباطاتت این شکلی نیست و کاریش هم نمی‌شه کرد. البته فکر کنم تو مقوله وبلاگ‌نویسی کمتر از جاهای دیگه دیده می‌شه.

    برای تبادل نظرات و اطلاعات باید زمینه‌سازی بشه تا ریشه گیاه هرز اهمیت داشتن لایک و نظر از خاکش بیرون کشیده  و خشک بشه، تا به خود امر نوشتن که منشأ اصلی آغاز به کار یه وبلاگه و اون حس قشنگ تک به تک کلماتی که نوشته می‌شن تو وجود آدم جریان پیدا کنه؛ دست پیدا کرد.  

    شاید اونایی که این چیزا براشون مهمه حس می‌کنند ممکنه در آخر به خاطر تعداد لایک و نظرهاشون بهشون کاپ طلا بدن:))))

    البته برای منم تا یه حد کوچولویی مهمه اما نه خیلی زیاد، چون اولویت اولم عشقیه که به نوشتن دارم.

    در کل عاشق نظر دادنم و تا جایی که نظری باشه و وقت خوندن کامل متن رو داشته باشم برای مطلبی که برام زیبا و مفید بوده، می‌ذارم و تمام وبلاگ‌هایی که دنبال می‌کنم تا حدود 99% می‌خونم

    نه تنها خود متن اصلی رو بلکه نظراتی هم که بقیه پای مطلب درج می‌کنن هم می‌خونم، چون به عقیده من این‌طوری خیلی چیزا رو می‌شه یاد گرفت. تنها در این صورته که رسالت وبلاگ‌نویسی انجام می‌شه.

    من یه معتاد به ولاگ خونی‌ام اونم از نوع تمام عیارش:)

    ببخشید زیادی پرحرفی کردم

    پاسخ:
    سلام عزیزجان 😍
    مرسی توجه کردی به پست 🙏😘
    دقیقا این گیاه هرزه باید از ریشه سوخته بشه میدونی اگه این اتفاق بیافته و بچه ها تشویق به نوشتن و نویسندگی مطالب مفید بشن چقدر تو ادبیات پیشرفت میکنم اصن سرانه مطالعه کشور بیشتر میشه 😃
    و اینکه چقدر خوبه که از بلاگر های حرفه ای و کار بلدی و خوندن برات لذت بخشه👌👌🌸🌸

    خیلی قشنگ نوشتی و حرف دل خیلیا رو زدی 😊😊

     

    اصلا دوستیایی ک من تو وبلاگ پیدا کردم هیجا نبود

    بچه ها انقدر با معرفتن  که وقتی حتی یه مدتم نباشی میان خصوصی پیام برات میزارن و.... اصلا حال و هواشو خودم خیلی دوست دارم و این یکی از دلایلی شده ک هیچ وقت نتونم دل بکنم از اینجا

     

    پاسخ:
    سلام عزیزم😍
    خوشحالم باهم هم نظریم😘😘
    موافقم اینجا فضاش الان خوبه اگه به اون سمتا نره

    سلام

    من زیر مطالبی که می خوانم و برایم جذاب یا مورد بحث هستند، نظر می دهم، و گاهی این نظرات طولانی می شوند. بعضاً نویسنده شاکی می شود که مثلاً چقدر حوصله دارم و طومار نوشته ام و ... برای یکی از این ها هفت هشت بندِ بلند بالا در جواب اعتراضش فرستادم، و گفتم البته می توانستم خیلی خلاصه بنویسم: مرسی که هستی! و یک گل هم ضمیمه اش کنم. 

    البته این نظر گذاشتن را بدون گذاشتن نشانی خودم انجام می دهم، تا طرف بداند برای داد و ستد نظر نیامده ام. 

    اما اگر بخواهم نشانی ام را به کسی بدهم، تمامی وبلاگش را می خوانم یا مدتی نوشته هایش را دنبال می کنم، تا بدانم که با او می توانم گفتگو کنم یا نه. البته گاهی این آدم شخصی است که اتفاقاً با من تقابل نظر دارد، اما مهم این است که می توانم با او صحبت کنم. 

     

    پاسخ:
    سلام 
    سپاس از توجهتون 🌿
    قطعا اون آدم هایی که اعتراض کردند متوجه لطف شما نشدند !!متوجه نشدند که این جامع نظرگذاشتنا و ارزش قائل شدن به آدم ها و عقایدشون و فکر کردن راجب مطالبشون لطف بزرگیه 
    من خودم ازین جور آدم ها بیشتر استقبال میکنم چون یک خوانند فهیم و بلاگر حرفه ای هم به این شکل برای مطالب پست ها ارزش قائل هست چون دغدغه ش اینه 👌
  • حسن مجیدیان
  • عالی و درست و دردآور

    اما طولانی.

    پاسخ:
    سلام خدمت شما 
    ممنون از توجهتون🌿
    چرا دردآور و طولانی؟
    به نظرم بازم جای حرف بود حیف که فضا اجازه نمیده :)
  • ناشناسِ پُر حرف!
  • منم مدام توی شبکه ها میرم و باز غیر فعالش میکنم.مخصوصا اینستا بنظرم اینستا بدرد ادمایی میخوره ک چیز جذاب واسه عکس گرفتن داشته باشن.

    ن من :| 

    وبلاگم همش دارم غر میزنم و از مشکلاتم میگم واسه همینم وقتی کسی نخونه بم برنمیخوره. کلا خنثی شدم. 

    من هربار یکجایی لذت میبرم. فعلا مدتهاست اینجام و به هیچی توجه نمیکنم از جمله فالور و کامنت اینا

  • اشکان ارشادی
  • سلام 

    اتفاقا در همین مورد چندتا پست گذاشتم. 

    ما بچه‌های اینجا باید به هم نظر بدیم و نظر بگیریم. لینکش رو پیدا می‌کنم می‌گذارم. 

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی