🌞خــــؤرشــــــیـــــدِ مــــــن 🌞

اتاقکِ ذهن خیالی ام
🌞خــــؤرشــــــیـــــدِ مــــــن 🌞

حـــرفـــــایــــــ ڪـــــه
از دل💔 تـــــــراؤشــــ مــــی ڪنـــــد
تـــــــا از مــــــنـــــطــــق!

آخرین مطالب
پربیننده ترین مطالب
نویسندگان

یه روز خوب میاد ؟

پنجشنبه, ۱۴ آذر ۱۳۹۸، ۱۲:۵۴ ب.ظ

 

اگر کسی مرا خواست


بگویید رفته باران ها را تماشا کند


و اگر اصرار کرد


بگویید برای دیدن ِ طوفان ها


رفته است !


و اگر باز هم سماجت کرد 


بگویید


رفته است تا دیگر بازنگردد ...
 
 
#بیژن_جلالی

 

 

پ .ن : 

دوستی میگفت چرا پست های کوتاه و مختصر میذاری و نوشته های خودتو کمتر پست میکنی ! خواستم بگم من دلنوشته زیاد دارم ,دلنوشته های طولانی و بلند بالا ولی خوب مخاطب من متن کوتاه بیشتر ترجیح میده و براش وقت میذاره .

اگه بگم هنوزم دنبال جایی ام بتونم محتویات ذهنمو با خیال راحت خالی کنم دروغ نگفتم:))) 

بالاخره هر سخن جا و مکانی دارد 

شاید یه وبلاگ ناشناس بعدا درست کنم رمانم هم اونجا انتشار بدم 

شاید روز های خوبی بیان که منم کتابم رو چاپ کرده باشم 

شاید تا یه سال آینده همین آدم نباشم !

شاید...

من منتظر ظهور خودمم !

 

 

 

نظرات  (۷)

  • پرینازم ...
  • سلام عزیزم چقدر قشنگ بود

    فکرخوبیه که ناشناس وبلاگتومنتشرکنی

     

    چه جمله ی قشنگ ونابی

     

    من مناظر ظهورخودمم....

    پاسخ:
    سلام پریناز عزیزم 
    مرسی که خوندی و نظر دادی گلمم😘😍
    قشنگی از خودتهه اومدی وبلاگ ما 😊

    سلام عزیزم😍😘

    بنویس همینجا بخونیمت دیگهههه ؛)

    عهههه ناشناس چیه:(

     

    درسته کلاً متن کوتاه پرطرفدارتره :) 

    ولی قلم خوب باشه خونده میشه درواقع مخاطب خاص خودشو داره به شخصه بعضی از دوستان وبلاگ نویس صدمترم بنویسن من میخونم:)

    ولذت هم میبرم:)

    بنویس همینجا مخاطب خاص خودشو پیدا میکنه:)

    ذهنتم خالی میشه:)

    چراناشناس ویه وب دیگه؟

    ماها اینجا درعین شناس بودنِ ظاهری ناشناسیم:)

    کجای دنیای واقعی همیم؟! اگه توواقعیت ازکنارهم رد بشیم یاحتی حرف بزنیم ممکنه همو بشناسیم؟

    یااصلا چنددرصد احتمال داره ماها باهم برخوردی داشته باشیم!

    ما همه ناشناشیم وناشناس خواهیم موند...

    ناشناسهایی که هرکدوممون یهو تصمیم بگیره بره ازاین فضا دیگه هیچوقت نه از حالش نه از روزگارش خبر خواهیم داشت ...

     

    الان من براتو شناسم؟:)

    ماهمه ناشناسیم:)

    همو نمیشناسیم ونخواهیم شناخت فقط یه سری حسا وافکارمونو باهم تواین برهه تواین فضا شریک میشیم وهمدلی میکنیم:)

    انشاالله کتابتم چاپ کنی 😍

    پاسخ:
    سلام محیای مهربون خودمون 😍😍
    مرسی به پست توجه کردی و خوندیش 😃
    محیا ناشناس منظورم بدون نام و نشان بدون اینکه چیزی از خودم بگم و ...
    ولی اره اینجام همه غریبه و مجازی هستیم ولی نمیدونم چرا حساسم رو این قضیه میخوام بهم بازخورد بدن تا مطمئن بشم ادامه بدممم 
    ولی در کل 
    شوما محبتت ثابت شده ست گلمم🌷😍
  • ** گُلشید **
  • نوشته های طولانی هم بنویس میخونیم:)

     

    ناشناس هم نه، همینجا:)

    پاسخ:
    چشم 😁😁❤
  • ** گُلشید **
  • چشماتم بی بلا😘

    سلام عزیزم

    خوبی؟

    بنظر من هم همینجا بنویس،ما میخونیم❤

    پاسخ:
    سلام بهامین جان
    فدایت تو خوبی 
    ممنونم ازت 😍🌿

    سلام عزیزم

    شعر بسی زیبا و بامعنا بود

    نوشته زیبا بلند و کوتاه نداره و مورد توجه قرار می‌گیره.

    امیدوارم رمانت رو هم همینجا بزاری من یکی که عاشق خوندن رمانم

    ان‌شاءالله به زودی کتابت هم چاپ بشه و تبدیل می‌شه به یه نویسنده قوی و حرفه‌ای و پرطرفدار

    پاسخ:
    سلام همراز جان 
    مرسی که انقدر همراهی 😍
    ممنونم حرفاتون دلگرمی میده 🌿🌷😊
  • لبخند ماه
  • دوستان همه گفتند...

    بنویس میخوانیم

     

    کمی سرم بابت مدرسه شلوغه..

    وگرنه بیشتر میایم

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی