🌞خــــؤرشــــــیـــــدِ مــــــن 🌞

اتاقکِ ذهن خیالی ام
🌞خــــؤرشــــــیـــــدِ مــــــن 🌞

حـــرفـــــایــــــ ڪـــــه
از دل💔 تـــــــراؤشــــ مــــی ڪنـــــد
تـــــــا از مــــــنـــــطــــق!

آخرین مطالب
پربیننده ترین مطالب
نویسندگان

لنگرِ دَرد تو

سه شنبه, ۱۴ آبان ۱۳۹۸، ۰۱:۰۰ ق.ظ

 

 

 خانه بر دوش‌تر از ابر بهاران بودم


لَنگرِ دَردِ تو، چون کوه گران کرد مرا

 

 

#صائب

 

 

نظرات  (۹)

سلام عزیزم‌

:)

قشنگ بود 

پاسخ:
سلام بهار جونم خوشحالم پسندیدی 😘😍🌷

سلام معصومه جانم😍

 

آخ قلبم😢

قشنگ بود😢

پاسخ:
سلام محیا جوون 😍 کجایی خبری ازت نیس
فدای قلبت مرسی عزیزم 😅😘

درگیرم وبه شدت وقت کم میارم😞

دلم براهمه تنگ شده بوداصلاوقت نمیکنم بیام بیان

امروز یکم وقت اوردم گفتم حتماًبهتون سر بزنم رفع دلتنگی کنم😉😘

پاسخ:
ای جان اره دل ماهم برای  پستای پرانرژیت تنگ شده 😍😍 ...انشالله خیرهه هر جا هستی موفق باشی عشقم😘 سعی کن سر بزنیییی 

قربونت عزیزم ممنونم😍😘

من که ازشماها دل نمیکنم ازکجا پیدا کنم این همممههه دوست خوب بامعرفت

حتماااا  بهتون سرمیزنم😍😘

پاسخ:
فدایت که 😘😍

به به...❤❤❤

چه قشنگ...😍

پاسخ:
سلام گلمم 😍🌻🌻
مرسی از توجهت که لطف داری که 😊😘🌿🌿

سلام

قشنگ بود.

شبیه شادمهر میخونه خودشه؟

پاسخ:
سلام عزیزم 
مرسی از نگاه قشنگت 
نمیدونم شبیهشه یا ن😁ولی مهدی احمدونده صداش خوبه

ممنون😊

پاسخ:
قربان شما ک😘

... بعد از آن، آتش غم، کشتی و لنگر بگداخت
    خانه بردوش تر از بادخزان کرد مرا !

پاسخ:
👌👌به به
مرسییی از همراهیت 
😍😍🍁🍁

:)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی