🌞خــــؤرشــــــیـــــدِ مــــــن 🌞

اتاقکِ ذهن خیالی ام
🌞خــــؤرشــــــیـــــدِ مــــــن 🌞

حـــرفـــــایــــــ ڪـــــه
از دل💔 تـــــــراؤشــــ مــــی ڪنـــــد
تـــــــا از مــــــنـــــطــــق!

آخرین مطالب
پربیننده ترین مطالب
نویسندگان

سال 99 که بیاد ...

پنجشنبه, ۲۹ اسفند ۱۳۹۸، ۱۱:۳۲ ب.ظ

سال 98 با تمام
 بدی هاش ..
 سیاهی هاش..
بلا ها و مصیبت هاش غم هاش و دل گرفتگی هاش تموم شد ...
نه !
نمیخام اینجوری بنویسم
شاید اگه
از من بپرسی میگم سال 98 با تمام خوبی هاش و تجربه هاش  تموم شد .
365 روز پر از ماجرا بود اما هم خوب هم بد
پر از خاطره پر از یادگیری و...بود
نمیخام کتمان کنم بدی و غم و ناراحتی نبود اما میخام طرز نگاهمو به این غم و ناراحتی عوض کنم
میخام با دید روشن به همه چیز نگاه کنم
مگه میشه یه سال از عمری که خدا بهم هدیه داده تا نفس بکشم ، تا زندگی کنم ...رو تماما شر ببینم
به قول اون پیرمرد دوست داشتنی توی فیلم
مگه میشه طمع گیلاسو بچشی، نور افتاب رو درختا ببینی و گرماش رو پوست دستت حس کنی ،
صدای جیک جیک گنجشکارو بشنوی
و.. نخوای این دنیا رو دوست داشته باشی!؟
زندگی نسبتی از خیر ها و شر هاست
روزگار قطار زندگی رو تو ریل آهنی خودش پیش میبره
این خوبی ها و بدی ها رو چه بخواییم و چه نخوابیم وجود دارند 

روزگار منتظر واکنش ما نمیشینه

حالا که بعضی چیزا خارج از اراده من اتفاق میافته به جای اینکه باهاش بجنگم و در مقابلش بایستم!

در کنارش می ایستم و به همه چی نگاه می کنم !

بذار به عنوان یه تماشاگر ببینم و تصمیم بگیرم

همه این ها رو گفتم که بگم
یه سال رفت و یه سال پیش روی توعه

فرصت مجدد زندگی بهت داده شده
باید انتخاب کنی که 
با امید به خدا و تمام نیرو به ادامه زندگی فکر کنی  و با ساز روزگار هم نوازی کنی

یا اینکه نخوای کنار بیای و جا بمونی ... که اون وقت بدون زندگی تلخی خودش رو بیشتر به طمع ت می چشونه :(
سال 99 که بیاد
با خودته که بازنده باشی یا بخوای تا آخرش پای کار بمونی :)

پ ن : یه موسیقی بی کلام و بی نظیر

برای آرامش بیشتر پیشنهاد میشه :)

دریافت

 

 

نظرات  (۱۱)

سلاممممم معصومه جانم😍😘

خوبی؟:)

چه متن خوبی:)

انشاالله که سال جدید براهممون اتفاقای خوبی بیوفته:)❤

سال نوت مبارک عزیزم😍😘❤

پاسخ:
سلااام محیا جان😍😍
قربانت تو خوبی جانم 
فدایت که انشاالله سلامتی و سرخوشی برای خودت و خانواده ت 😍😍
در واپسین لحظات سال تحویل عید توامم 
مبارکا👧👧👧👧😀

منم خوبم شکر به خوبیتون:)

مرررسی😍😘

 

😍😍😍❤

سلام عزیزم خوبی؟

سال نوت مبارک باشه معصومه جون🌹🌹🌹

ان شالله پر از اتفاقات و خبرای خوب و اون چیزایی که میخوای باشه برات😘😘❤❤

پاسخ:
سلام گلشید جان دل خوبم تو خوبی عزیز جاان😍
عید توهم مبارکک 🌸🍀🎋🎁🎉🎋🎊🎈
همچنین عزیزم انشالله سال پر از خیر و برکت و سلامتی برای خودت و خانواده ی محترمت باشه😍👧

سلام ...

سال نو مبارک باشه ...

سال خوبی رو براتون آرزو دارم ... :)

پاسخ:
سلام بر شما 
ممنونم از حضورتون😊😊🌸
عیدتون مبارک و روزهای آینده خوشی رو براتون آروز میکنمم🍀🍀🍀

سلام عزیزم

سال نو شده مبارک

سالی باشه برات پر از قشنگی و زیبایی و لبخند و لودن خدا در تک تک لحظاتت

پاسخ:
سلام همراز جان عزیزم 😍
مرسی خانوم گل 😍😍
عیدت مبارک باشههه و سالی پر از خیر و خوشی برات آرزو میکنم🎆🎉🎇🎋🎉🎊🎊🎉🌸😍🎈

خیلی مطلب عالی ای بود مخصوصا موسیقی آخرش. شما رو دنبال می کنم . . . خیلی دوست داشتم شما هم من رو دنبال کنید

پاسخ:
سلام بر شما
عیدتون مبارکک🎇🎉🎉🍀
ممنونم لطف دارید🌸
حتما 👌

سلام

عرض تبریک

ان شاالله سال پر خیر و برکتی داشته باشید..

پاسخ:
سلام بر شماا 
 خیلی ممنونم از همراهی همیشگی شما 😊🍀
همچینن سال پر از خیر وسلامتی براتون آرزو میکنم 🌸

عیدت مبارک ایشاالله سال خوبی داشته باشی :)

پاسخ:
سلام 😊
ممنونم از حضورت 😊🌸
انشالله سال پر خیر و سلامتی و خوشی داشته باشی😊🎈🎈

عزیزم سال خیلی خوبی داشته باشی بهترین هارو برات ارزو میکنم سالی پر از خنده و سلامتی برا تو و کسایی که دوستشون داری باشه

پاسخ:
سلام بهار عزیزم😍
ممنونم گلمم 🌸 چه دعای قشنگی 
عاقبت بخیری و صحت و سلامتی براتون آرزو میکنم 👧😘😘

سلام و ادب

این تم سیاه وب خوب شما ای کاش که نباشه...

پاسخ:
سلام
ممنون از حضورتون🌸
به چه علت؟
دنبالشم تغییرش بدم ولی تم خوب پیدا نمیکنم 

سلام علیکم ارادت. چون دل گیره و یاس آور. و به شما نمیاد! 

پاسخ:
بله متوجه ام .خیلی ممنون 👌

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی