🌞خــــؤرشــــــیـــــدِ مــــــن 🌞

اتاقکِ ذهن خیالی ام
🌞خــــؤرشــــــیـــــدِ مــــــن 🌞

حـــرفـــــایــــــ ڪـــــه
از دل💔 تـــــــراؤشــــ مــــی ڪنـــــد
تـــــــا از مــــــنـــــطــــق!

آخرین مطالب
پربیننده ترین مطالب
نویسندگان

بدون شرح

چهارشنبه, ۱ مرداد ۱۳۹۹، ۰۳:۴۴ ب.ظ

"گذشت زمان به من آموخته که با دیگران نباید چندان درباره حالت هاى وجد صحبت کرد.

نمى دانم چرا آدمیزاد تمایل دارد وقتى چیزى را درک نمى کند بدى اش را بگوید."

# ناشناس

پ.ن : امروز یک کانالی رو پیدا کردم که قبلا توش عضو بودم . خیلی عجیب غریبه مطالبش . یک سری جمله یک خطی فلسفی بدون منبع میذاره . نمیدونم چرا خوشم اومد از مطالبش حالا اگر دیدین جملات ناب و سنگین گذاشتم بدونید از اون کانال عجیب غریبه س.

پ.ن : دوس ندارم از اتفاقات ناخوشایند زندگیم بگم ولی همین بس که ضد حال ترین ایمیل زندگیم رو دیروز بهم زدند و نتیجه چندین ماه تلاشم زیر سوال رفت . باید دوباره شروع کرد اما کی دوباره حس شروع بگیرم خدا داند.

پ.ن: من این دختر بچه رو خیلی دوس دارم . حس خوبی بهم میده . انگار بچگی های خودمونه. فکر کنم قبلا هم پستش کرده بودم ولی اشکال نداره شاید بعدا هم دوباره بذارمش خخ

  • мαѕoυмeн

نظرات  (۴)

درود

آدمیزاد عادتهای عجیب زیادی دارد که،عموما هم خودش بکار ببرد خوب اند !اما دیگران نه!!!

یک سردار شکست خورده تجربه های بیشتری برای نبرد بعدی دارد،تا یک سردار پیروز .

امیدوارم خوش انرژی تر از قبل ادامه بدید :)

سبز باشید

 

پاسخ:
سلام مجدد عزیزم

واقعا / به شخصه از بیان کردن عادات و تجربیاتم به دیگران عاجزم

مرسیی انشالله ازین شکست درس بگیرم دوباره دیوانه وار تکراشون نکنم.:)

مرسی از همراهیتت
  • ماهور بانو
  • لحظاتت شاد شاد..

    جمله اش خداییش قابل تامله. اون دختر توی عکس هم به همین داره فکر میکنه😊

    پاسخ:
    سلام ماهور جان
    مرسییی از حضورت ❤❤
    اره دقیقا تو فکره 😅

    سلام عزیزم خوبی؟

    ان شاءالله هر چه زودتر دوباره شروع کنی و منبع انرژی ناتمومی نصیبت بشه

    عجب دختر بچه متفکری!

    پاسخ:
    سلام همراز جان بد نیستیم شما خوبی 😍
    مرسی از دلگرمیت محتاج دعای قشنگتم 😊😊
    مننون سر زدی ❤❤

    :)

    پاسخ:
    :)))

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی