🌞خــــؤرشــــــیـــــدِ مــــــن 🌞

اتاقکِ ذهن خیالی ام
🌞خــــؤرشــــــیـــــدِ مــــــن 🌞

حـــرفـــــایــــــ ڪـــــه
از دل💔 تـــــــراؤشــــ مــــی ڪنـــــد
تـــــــا از مــــــنـــــطــــق!

آخرین مطالب
پربیننده ترین مطالب
نویسندگان

بازگشت دوباره

سه شنبه, ۲۷ ارديبهشت ۱۴۰۱، ۱۱:۲۴ ب.ظ

سلام 

 
بعد از مدت ها برگشتم
کسی هنوز اینجا رو میخونه عایا؟
کسی منو یادش هست هنوزز؟
البته انتظاری نیست ...
 
چرا من اینجا رو یادم رفته بود :(
 
#موقت
  • мαѕoυмeн

نظرات  (۸)

سلام :) 

معلومه که یادمونه، خوش برگشتی🌱

پاسخ:
سلام آارمش جان
ممنونم
مرسی از خوش آمد گوییت 😊🥰

سلااام

من هنوز اینجا هستم
یادمه، اتفاقا چند ماه پیش یه بار هم یه ارجاع ناقصی داشتم به یکی از پست های شما

پاسخ:
سلاام 😊
خوبید
ارجاع ناقص؟ به کدوم پست؟

پستش را پیدا نکردم فقط یه چیز کلی یادم بود. برای همین ناقص

https://delijat.blog.ir/post/fgfdbgsdfbsdghfsg

پاسخ:
بله الان دیدم پست تتون رو 
برام جالب بوذ 
فکر کنم منظورتون پست "دنیای صورتی+ عشق اول یک مرد"  یا پست "تار موی لای کتاب" باشه 
مرسی که به نوشته های من توجه داشتید. 😊
خیلی دوست دارم مثل گذشته ها هر چند وقت یبار بیام و اینجا بنویسم 
اینجا حس خوبی بهم :)

بازم ممنون🌹

سلام 

پاسخ:
سلام :)

سلام

بله. خیلی خوبه برگشتید🌸

  • حسن مجیدیان
  • سلام

    بله

    کم و بیش هستیم

    درود

    خوش برگشتین

    بله که میخونیم :)

     

    من هم سالی یک بار این ورا پیدام می شه. 

     

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی