🌞خــــؤرشــــــیـــــدِ مــــــن 🌞

اتاقکِ ذهن خیالی ام
🌞خــــؤرشــــــیـــــدِ مــــــن 🌞

حـــرفـــــایــــــ ڪـــــه
از دل💔 تـــــــراؤشــــ مــــی ڪنـــــد
تـــــــا از مــــــنـــــطــــق!

آخرین مطالب
پربیننده ترین مطالب
نویسندگان

کراش سابق

جمعه, ۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۲، ۰۴:۰۳ ب.ظ

سلام 

یادمه حدود سه چهار سال پیش تو اینجا یه آقا پسری بود که وبلاگ نویسی میکرد.

اتفاقات زندگی و روزمرگی هاشو با جزییات و زیبا مینوشت. توان نویسندگی بالایی داشت، آدم تحصیلکرده و با دانشی بود. متن هایی طولانی مینوشت و گاهی اوقات خوندشون از حوصله خارج میشد  ولی با این وجود فکر نمیکنم اون موقع ها کسی مثل من تمام پست هاشو ریز به ریز خونده باشه و نظر گذاشته باشه. دروغ چرا من رسما روش کراش زده بودم. درسته پیگیرش بودم ولی فکر کنم هیچ وقت نفهمیده باشه این قضیه رو. البته از یه طرفم یه مشکل وجود داشت. اون روزها از عشق و علاقه شدیدش به یکی از همکلاسی های سابقش مینوشت. انقدر عشقش رو زیبا و با حرارت توصیف میکرد که نمیدونم چرا من این وسط ازش بیشتر خوشم میومد. البته اون دختر ازدواج کرد و هیچ وقت بهش نرسید. اما تا مدت ها حتی زمانی که شوهر داشت از اون مینوشت. جوری از عشق ناکامش مینوشت که هر کی نمیدونست فکر میکرد با اون دختر ده سال در ارتباط نزدیک بوده. در صورتی که طبق نوشته هاش، حتی یکبارم با اون فرد از نزدیک حرف نزده بود. خلاصه بعد از یه مدتی به خاطر یه سری مسائل دیگه وبلاگشو پیگیر نبودم تا همین امروز. الان که برگشتم و دوباره چکش کردم، متوجه شدم عاشق یکی دیگه شده :) و الان برای اون مینویسه. باز هم با همون کیفیت و شور و حرارت سابق. چجوری میشه واقعا؟ یاد حبیب لیسانسه ها میافتم. اونم عشق و عاشقیش هی سوییچ میشد از یه دختر به دختر دیگه...

خلاصه زندگی عجیب داریما.

  • мαѕoυмeн

نظرات  (۴)

  • عبدالعظیم ‌‌‌‌‌‌شرونی
  • بیچاره پسرا.. یکی میاد جلو تا انگار باهات پدر کشتگی داره .. بعد میاد پست میزاره ای خدا دوسش دارم :/

    پاسخ:
    نمیدونم چرا از این پست به بیچارگی پسرا رسیدید :)

    دل دیگه از این یکی به اون یکی😄😆

    پاسخ:
    😅واقعا نمیتونم باهاش کنار بیام

    هیچکی نمی تونه برای دو نفر یکسان بنویسه و ابراز عشق کنه. ولی آدم می تونه رشد کنه و دوباره عاشق بشه و قطعا احساساتشو به اونم ابراز کنه. من فکر می کنم اسطوره های عاشق واقعا اشتباه کردن. به پای کسی موندن در عشق یک طرفه یعنی کشتن خودت. 

    پاسخ:
    نظر شما قابل احترامه اما نظر من اینه آدم ممکنه تو طول عمرش بارها از آدم های مختلف خوشش بیاد و دلش گیر کنه ولی تجربه عشق با این شور و حرارت فقط یکبار اتفاق میافته.

    موافقم، چون برای خودم و هم شخص دیگه دیدم که اتغاق افتاده. مثلا خودم فقط برای شخص خاصی تونستم شعر بنویسم. چند نفری که ازشون خوشم اومده و اینا فقط خوشم اومده. هیچوقت به اون شکل فضاحت بار و حقیرانه دوستشون نداشتم. از اون نقطه نظر من با شما موافقم. گرچه نمی تونم اون شخص رو هم قضاوت کنم.

    پاسخ:
    اوهوم 
    ممنون از نظرتون

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی