🌞خــــؤرشــــــیـــــدِ مــــــن 🌞

اتاقکِ ذهن خیالی ام
🌞خــــؤرشــــــیـــــدِ مــــــن 🌞

حـــرفـــــایــــــ ڪـــــه
از دل💔 تـــــــراؤشــــ مــــی ڪنـــــد
تـــــــا از مــــــنـــــطــــق!

آخرین مطالب
پربیننده ترین مطالب
نویسندگان

جوگیر عالم

يكشنبه, ۷ مهر ۱۳۹۸، ۱۱:۲۰ ب.ظ

عِشقِ دٍلَم!

بذار تو چشم دیگران جوگیر عالم باشم

ولی دلم به یه جا خوش باشه :)

 

 

#دلنوشت 

نظرات  (۱۱)

  • ** گُلشید **
  • عشق دلم نداریم به خاطرش جوگیر عالم باشیم😅

    پاسخ:
    گلشید جون فدای دلت که
    منم ندارم. ولی پستشو گذاشتم فقط 👀😁❤❤
  • ** گُلشید **
  • وقتی نداری چرا از این پستا میذاری دل مردمو آب میکنی اخه؟؟ چرااا؟؟؟:)))

    حداقل اگه داشتی میگفتیم میخوای پز بدی، پز دادنم که تو کارت نیست:))

    پاسخ:
    ای جاانم 😁😁 گلی اصن من عشق دل تو خوبه؟
    باور کن اصلا تو فاز عاشقونه نرفتم ولی راجبش مطلب زیاد مینویسم و میخونم 
    اینم دلنوشته بود دیگه خواهری عصبی نشو 😅❤❤
    نه هرگز پز دادن تو کارم نیست 👀👀😥

    هیییع عشق دلم کجایی دقیقا کجایی😅

    عشق دلم بیا من جوگیر عالم بشم:))

    از اتاق فرمان اشاره میکنن تو نیومده جوگیر هستی😅

    بی ترادب😒😅

     

     

    قشنگ بود😘😍❤

    پاسخ:
    محیای عزیز خودمان بیخودد گفتن شما جوگیری 
    تو پرانرژی هستی عشقم 😁😁😁😝😍
    عشق دلم هم پیدا میشود فقط نیت خالص کن اجی 😁😝
  • نـــای دل
  • جمله ی سنگینی بود...

    پاسخ:
    بله بله خیلی سنگین که ترجیح دادم زیاد توضیحش ندم 😁👀🌱
  • ** گُلشید **
  • تو که عشق دل هستی😘😘

     

    شوخی میکنم عزیزم:) خیلیم قشنگ مینویسی😍

    همه رو نگه دار هر وقت عشق دلت پیدا شد بهش نشون بده بگو اینارو در فراق تو نوشتما😁😁😅😅

    پاسخ:
    قربانت 😘😍
    اره یه دفترچه اماده میکنم طرف پیداش شد میکوبونم تو صورتش میگم این همه نوشتم و نیامدی 😁

    عزیزم😍😘

     

    اره فک کنم مشکل از نیتمه😅😂

    باشه این دفعه نیت خالص میکنم 😆😅😂

    پاسخ:
    اره اره همین فرمون درسته 😂😂😘😘فداتم

    :)

    بیخیال نظر بقیه .

    مگه چه قدر مهمه :)

    پاسخ:
    واقعا اصلا مهم نیست :)

    ^...^

    پاسخ:
    😌❤❤

    سنگین بود :|

    پاسخ:
    :)) مرسی از حضورت نیلو 

    موافقم :)

    پاسخ:
    قربونت بانو😍

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی