🌞خــــؤرشــــــیـــــدِ مــــــن 🌞

اتاقکِ ذهن خیالی ام
🌞خــــؤرشــــــیـــــدِ مــــــن 🌞

حـــرفـــــایــــــ ڪـــــه
از دل💔 تـــــــراؤشــــ مــــی ڪنـــــد
تـــــــا از مــــــنـــــطــــق!

آخرین مطالب
پربیننده ترین مطالب
نویسندگان

صدای پیانو

يكشنبه, ۲۸ مهر ۱۳۹۸، ۰۵:۳۹ ب.ظ

عاشق شدن...

مثل گوش دادن

به صدای پیانو تو یه کافه شلوغ می مونه!

اگه بخوای به اون صدای قشنگ گوش کنی،

باید چشمهات را ببندی

و از همه صداها بگذری و نشنویشون،

بقیه صداها واست آزار دهنده میشه،

صدا پچ پچ مردم، صدا خنده ها، گریه ها، صدا به هم خوردن فنجان ها، حتی صدای باد...

تو واسم اون صدای قشنگ بودی

که من به خاطرش هیچ صدایی رو نشنیدم❤..

 

🕴 روزبه معین

📚 کتاب قهوه ی سرد آقای نویسنده 

🎵 موسیقی بی کلام مجموعه  kara sevda 

نظرات  (۱۴)

اخی من خیلی این کتابو دوست دارم😍

پاسخ:
سلام ارهه کتاب خوبیهه 😍 تقریبا خیلیا خوندنش
مرسی سرزدی 😘🌱

البته ۱۰ _۱۲صفحه اخرش رو آدم نخونه بهتره...یه شروع درخشان با یه پایان داااغوووون!😐

خیلیییییی بد تموم شده به نظرم...

خواهش میکنم😍

 

پاسخ:
احه میدونی یکم آخرش سلیقه ای شده
مثل بقیه کتابا
من خودم اول پایان کتاب و همیشه میخونم اگه جذاب باشه میرم سراغ خوندش 👀👀
قربونت❤❤😍
  • ** گُلشید **
  • قشنگ بود😍😍😍

    پاسخ:
    چشات قشنگ میبینه مهربون😍❤

    زیبا بود عزیزم 😍

    پاسخ:
    تشکر عزیزم😍

    هم موسیقی هم متن خیلی قشنگ بود😍😍😍❤

    پاسخ:
    ممنونم محیا جان 😘😍❤

    :)

    پاسخ:
    این سبک  لبخند و از شما بگیرن من راحت بشم 😔👀

    اهنگ بی صدای جذابی بود..

    پاسخ:
    موسیقی  بی کلام 
    مرسی از توجهتون بله خیلی ارامش بخشه🌱🌱😊


    چه قدر من پیانو دوست دارم ولی گرونه :(

    پاسخ:
    سلام 
    بله ساز پولداراس 😁
    ولی خوب میتونید اهنگای با تم پیانو گوش بدید🌱
  • نیک برکارد
  • آهنگ و متن، هر دو فوق العاده بود

    پاسخ:
    سلام مچکرم
    مرسی از حضورتون 😊🌱🌱

    سلام.

    نه آقا کلاس داره . یک حس دیگه ای داره .

    ویولین هم خیلی دوست دارم البته .

    پاسخ:
    بله صحیح :))

    چقدر قشنگ بود

     

    واجبه کتابشو بخونم

    پاسخ:
    مرسی از نگاهت عزیزم 
    اره حتما بخونش پشیمون نمیشی❤❤
  • مهربان بانو
  • سلام

    آخییییییی😍😍

    آهنگ کارا سودا😍

    پاسخ:
    سلام عزیزم
    اره خودم خیلی دوسش دارمم 😅
    😍😍😘

    صدای پیانو رو خییلیییی دوست دارم...:)

    آرامش بخشه..^...^

    متنت هم خیلی قشنگ بود...:)

    پاسخ:
    سلام پرتوو
    خوشحالم بهت ارامش داد 😘😍😍 مرسی سر زدی
  • ناشناسِ پُر حرف!
  • این کتاب قهوه سرد اقای نویسنده قشنگ هس بخونم؟

    پاسخ:
    سلام عزیزم
    اره رمان. معروف و قشنگیه و خیلی پرفروش بوده
    ولی خوب بازم سلیقه ایه بعضیا از پایانش خوششون نیومده 😊🍀

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی