🌞خــــؤرشــــــیـــــدِ مــــــن 🌞

اتاقکِ ذهن خیالی ام
🌞خــــؤرشــــــیـــــدِ مــــــن 🌞

حـــرفـــــایــــــ ڪـــــه
از دل💔 تـــــــراؤشــــ مــــی ڪنـــــد
تـــــــا از مــــــنـــــطــــق!

آخرین مطالب
پربیننده ترین مطالب
نویسندگان

عاشق

سه شنبه, ۱۹ آذر ۱۳۹۸، ۱۱:۱۱ ب.ظ

عشق
راهی ست برای بازگشت به خانه
بعد از کار
بعد از جنگ
بعد از زندان
بعد از سفر
بعد از ...
من فکر می کنم
فقط عشق می تواند پایان رنج ها باشد...


#رسول_یونان

 

 

نظرات  (۱۱)

فقط عشق می تواند پایان رنج ها باشد؟!

پس چرا واسه من برعکس شد؟ شد آغاز رنج‌ها :)

اصلا میدونی چیه؟ عشق خر است. تمام.

پاسخ:
سلام
رنج عشق لذت بخشه اینطور که میگن😁

گمان میبردم بی عشق زنده ام

میخندم ... زندگی میکنم و ادامه میدهم ...

تا عشق را تجربه کردم و زندگی ام رنگی دوباره گرفت

اما بعد از مدتی رنگ ها کم رنگ شدند و عشق پایش را از زندگی ام پس کشید

حال من مانده ام و دنیای سیاه سفید حوصله سربر :)

پاسخ:
امان از درد عشق هم هم میخوای هم نمیخوای :/

فقط عشق میتواند پایان رنج ها باشد ...

قشنگ بود😍🤩

مرسی🙏

پاسخ:
سلام عزیزم
قربون شما😍
  • محمدرضا حمیدیان پور
  • می خوام برم پین بال راهنمایی می کنید چیکار کنم ؟؟؟

    پاسخ:
    پین بال ؟
    من متوجه نشدم 😶

    قشنگ بود عزیزم 

    پاسخ:
    فدایت خواهر 😘😍

    بسی زیبا😊

    پاسخ:
    فدایت خواهری 😘😍مرسی 

    آره رنج عشق قشنگه اما رنجی که هردوطرف واسه رسیدن بهم، باهم میکشن. 

    وگرنه رنجی که یه نفر به خاطر اون یکی بکشه خیلی هم زشت و مزخرفه :/

    پاسخ:
    بله قبول دارم این رنج دردناکه
    ولی خوب میشه تمومش کرد نه؟

    چیو تموم کرد؟ عشق یک طرفه یا رنج و عذابشو؟ 

    پاسخ:
    بله اگر طرف برای شما قدم برنمیداره ...باید تمومش کرد از نظر من البته

    بله نظرتون کاملا درسته! منم همینکارو کردم، خلاص :))

    پاسخ:
    هر چی خیره نصیبتون🌿

    ممنون!

    راستی وبت خیلی خوبه... دنبالت میکنم

    پاسخ:
    مرسی
    بنده هم شما رو دنبال کردم :)

    سلام.

    یه پیشنهاد عالی و فوق العاده براتون دارم!

    می تونید از سایت   https://urlme.ir   استفاده کنید و لینکهاتون رو کوتاه و منتشر کنید.

    هر کسی روی لینک کوتاه شده شما کلیک کنه، سایت به شما پول میده.

    اگر هم زیرمجموعه جذب کنید ، پول بیشتری در میارید.

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی