🌞خــــؤرشــــــیـــــدِ مــــــن 🌞

اتاقکِ ذهن خیالی ام
🌞خــــؤرشــــــیـــــدِ مــــــن 🌞

حـــرفـــــایــــــ ڪـــــه
از دل💔 تـــــــراؤشــــ مــــی ڪنـــــد
تـــــــا از مــــــنـــــطــــق!

آخرین مطالب
پربیننده ترین مطالب
نویسندگان

خورشید من

دوشنبه, ۲۷ مرداد ۱۳۹۹، ۰۸:۴۴ ب.ظ

من فقط روشنایی روز را می بینم ...


 آهنگ  daylight از تیلور سوئیفت
پ . ن :
یادم باشه از مهمون ناخوانده مون بنویسم
از کرونایی که یهو وسط اون همه شلوغی زد به زندگیمون و همه چی رو زیر و رو کرد ..
از تمام اون روزای سیاه و تاریکی که گذروندیم ...
حالا که اوضاع بهترشده حس می کنم دوباره باید دست به قلم بشم و همه ی خاطرات رو ثبت کنم
تا اگه چن سال دیگه خواستم دوباره طوفان سرکشی راه بندازم و با قیل و قال  از زمین و زمان شکایت کنم یاد این روزایی که گذروندم بیافتم.
الان حس میکنم یکی منو با یه تیپا از یه دنیای دیگه پرت کرد تو یه جهان دیگه..
تواین روزا فقط و فقط دارم فکر میکنم به تمام چیزهایی که دور و اطرافم داشتم و چشمم اونا رو نمی دید!
شاید اولین چیزی که الان دارم می بینمش وجود خودم باشه 
دلم میخواد از تمام چیزایی که منو وصل می کنه به اون دنیای تاریک جدا بشم
باید تمام گرد و خاکارو پاک کنم و دوباره از نو بسازم
البته شاید بهتره همینی که هستمو ترمیمش کنم مگه آدم چقدر فرصت داره که هی از نو شروع کنه
دلم میخواد ساعت ها بشینم و فکر کنم
قدم بزنم
و با یه لیوان چایی برم تو طبیعت و فقط به روشنایی و نور فکر کنم
به بارقه های امیدی که کم کم خودشونو تو دل سیاهی نشون میدن
به خورشید من که تازه پیداش کردم و الان بهش اعتقاد کامل دارم : )
حالا که اوضاع یکم آروم شده فقط این آهنگ از تیلور دوست داشتنی برام آرامش آوره


 

نظرات  (۲)

عزیزم:)❤

حالا خیلیامون تمام این مدت همین بوده 

یهو به خودموت اومدیم دیدیم چقدر نعمت داشتیم که قدرشو نمیدونستیم وچقدر ناشکری کردیم...

انشاالله تموم میشه

وماهم انسانای شکرگزار تری میشیم وبیشتر قدر میدونیم:)

قشنگ نوشته بودی:)❤

الان هندزفری دم دستم نیست؛(

بعد اهنگو گوش میدم:)

پیشاپیش ممنون:)❤

پاسخ:
سلام محیا جون
خوبی
مرسی از اینکه سر زدی عزیزمم :)))
دقیقا الان دارم واضح تر مبینم که چقدر نعمت داشتم و نمی دیدم
مخصوصا بخاطر تجربه شخصی و خانوادگی مون که داشتیم بیشتر چشمام وا شده
انشالله عاقبت به خیر بشیممم

درود

هیچ وقت تا از دست ندیم قدر نمیدونم

بعدشم که حسرته و حسرت ...

از آهنگ خیلی لذت بردم

سبز باشید

پاسخ:
سلام
مرسی از حضورت سبزت :)))
خوشحالم مورد پسندت بود گلم 

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی