🌞خــــؤرشــــــیـــــدِ مــــــن 🌞

اتاقکِ ذهن خیالی ام
🌞خــــؤرشــــــیـــــدِ مــــــن 🌞

حـــرفـــــایــــــ ڪـــــه
از دل💔 تـــــــراؤشــــ مــــی ڪنـــــد
تـــــــا از مــــــنـــــطــــق!

آخرین مطالب
پربیننده ترین مطالب
نویسندگان

کربلا نرفته ...

شنبه, ۸ شهریور ۱۳۹۹، ۰۱:۲۵ ب.ظ

این روزها غمی مضاعف آشفته ترم می کند

برایم از حس و حال عشق شان می گویند

عکس هایشان را نشانم می دهند

و با هیجان از لحظه ی وصالشان برایم تعریف می کنند

اما

مگر می شود به دیدار معشوق نرفته باشی و بتوانی حب آن را در دلت عمیق تر کنی ...

منه سراپا تقصیر که کربلا نرفته ام ... فقط با یاد حرم امام رضایم خاطره بازی می کنم و خودم را راضی نگه می دارم  ... اما

اما حسین جنس عشق بازی اش فرق می کند ... این را من نمی گویم کربلا رفته ها برایم می گویند ...

آری حسادت آور است ...

 باور دارم آن ها چیزی به دست آورده اند که نه می توانند ابعادش را برایم توضیحش بدهند و نه من می توانم آن را درست متوجه بشوم ...

وقتی می بینم نوزاد شیر خواره ای آن جا را دیده و من ...

توفیق پیاده روی اربعین که بماند .. آن را هم نچشیده ام .. :(

آری حق معشوق را ادا نکرده ام و  آتش غمی در دلم شعله ور شده است ..

هر سال محرم دلتنگی هایشان را از هوای بین الحرمین می شنوم و حریص تر می شم که چرا تا این سن لیاقت رفتن به آن جا را نداشته ام

مگر  آنجا چه سرزمینی است که عاشقانش برای رسیدن محرم  و اربعین لحظه شماری می کنند ؟

مگر عزاداری و غم روز شماری می خواهد ؟

اما نه ! انگار هنوز نمی توانم دردشان را متوجه بشوم

حال که این بیماری منحوس بر همه جا غالب شده است... ترس آن دارم کربلا ندیده از دنیا برم ...

براستی منه کربلا نرفته ، حرم محبوب ندیده ، درد عاشقی نچشیده هر سال محرم به چه امیدی زنده ام و عزاداری می کنم ؟

شاید روزی من هم ...

از خدا می خواهم به این درد هر چه زودتر مبتلا بشم وگرنه غم هجران مرا می کشد ... 

التماس دعا

من زنده ام فقط به هوای محرمت
آقای من، عمریست به یاد حنجر تو گریه می کنم
گریه می کنم، گریه می کنم، گریه می کنم
با یاد دیده تر تو، گریه می کنم
تا روز آخرینم و تا آخرین نفس
با یاد روز آخر تو گریه می کنم
حسین…، حسین…

خیلی دلم گرفته برای محرمت
محمود کریمی

نظرات  (۴)

  • رضا نادرعلی
  • انشا الله قسمت بشه برید زیارت اربابمون.

    پاسخ:
    سلام
    خیلی ممنونم از حضورتون
    انشاالله 🍀

    امیرعباسی میگه:

     

    بیچاره اون که حرم رو ندیده ! بیچاره تر اونکه دید کربلاتو ...

    سلام 

    من وبلاگ نمینویسم 

    ولی تو بیان ثبت نام کردم 

    چرا نمیتونم وبلاگ کسی رو دنبال کنم. 

    به خاطر یکی که اینجا وبلاگ مینویسه تبت نام کردم 

    خیلی برام عزیزه ولی ازم فاصله گرفت 

    یعنی خودمو ادم با جربزه ای نشون ندادم بهش خسته کننده شدم تقصیر خودم بود 

    چطور میتونم کسی رو دنبال کنم یعنی

    چه اونو چه بقیه رو؟؟ 

    نمیدونم یه مدته به وبلاگ علاقه مند شدم 

    شاید به خاطر اونه نمیدونم 

    ببخشی اگه به پستتون ربطی نداره 

    فقط سوال داشتم دیه 

     

    پاسخ:
    سلام 
    فکر می کنم باید تو بیان وبلاگی برای خودتون ایجاد کنید تا بتونید بقیه رو هم دنبال کنید .
    البته اطلاعات کامل تر رو از سایت خود بیان بدست بیارید. 
    متاسفانه من کمک زیادی نمی تونم بهتون کنم . 

    ممنون

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی